Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Fuska

Av vitam - 15 oktober 2011 21:45

Vad tycker ni om att fuska?


Jag tycker att det är dålig stil, samtidigt som jag kan förstå att folk gör det. Det är som en lärare till mig sa: "Kan man fuska som kommer man fuska, det fattar väll alla! Betygen är för viktiga för att inte tänka på att fuska".

Jag tycker verkligen att det hon sa var rätt, för när man går i gymnasiet så är det så enormt viktigt med betyg. För livet startar efter gymnasiet och vill man då bli t.ex läkare, arkitekt eller advokat så måste man ha in princip MVG ( eller A, som det nu heter) I alla ämnen. Då är det väll klart att folk fuskar ifall de kan det! Och vem har aldrig fuskat? 


 


 
 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

16 oktober 2011 01:51

Att fuska i skolan har nog alla gjort. Men man borde inte göra de för de är så viktigt att lära sig då så man slipper göra det senare i livet.

God natt kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

vitam

16 oktober 2011 15:29

Aa, jag tycker också det. För man vet ju att när man fuskar så får man det ju bara svårare senare! :)

Genväg är oftast en senväg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vitam - 1 december 2011 22:09


Människors liv kan vändas upp och ner på en kort stund. Det kan bero på att man vinner pengar eller lär känna en blivande bästa vän. Det kan också hända för att man träffar någon och inser att det finns något där. Något man längtar efter. Något man k...

Av vitam - 22 november 2011 20:28


Tycker det är konstigt med vänskap. Man gillar något och är som tillsammans med personen. Man saknar den ofta och har alltid kul, men kan också ha allvarliga stunder ihop. Sen så händer något. Man bråkar och sedan så finns den inte där längre. Det är...

Av vitam - 25 oktober 2011 11:51


Efter en lång tid av studier så börjar jag äntligen se en av hållplatserna i tunneln. Det så kallade höstlovet. Efter en höst med mycket tankar över mitt liv och vad jag egentligen vill göra och vem jag egentligen vill vara, så tror jag att jag börja...

tro

Av vitam - 12 oktober 2011 18:33


Läste lite om religioner idag och ju mer man funderar och läser, desto konstigare känns det att tro på "inget".     Ändo har jag svårt att tro att det inte skulle finnas något större än oss. Samtidigt så känns det inte riktigt som att någon religio...

Av vitam - 11 oktober 2011 21:39


Tankarna snurrar i mitt huvud. När jag är själv så vet jag vad jag vill. Och denna gången så tror jag att jag måste följa mitt hjärta och lita på mina känslor. Denna gången måste jag visa att jag väljer det jag tror på.     ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards