Alla inlägg under december 2011

Av vitam - 1 december 2011 22:09

Människors liv kan vändas upp och ner på en kort stund. Det kan bero på att man vinner pengar eller lär känna en blivande bästa vän. Det kan också hända för att man träffar någon och inser att det finns något där. Något man längtar efter. Något man kanske en gång haft men som sakta rinner ur händerna. Det är då man måste välja. Och det är då man hoppas att den man är på väg bort ifrån gör allt för att få er att hitta tillbaka till varandra - för vem vill lämna den man älskar?

Det är då man vill höra sådana ord. Ord som får en att känna sig lugnare.


"Även då vi har det jobbigt så tror jag på oss, jag känner något för dig som jag inte kännt för någon annan, du är mitt allt och jag älskar dig med hela mitt hjärta, tack för allt du gör och jag hoppas att det kommer vara vi <3 Det är klart att det finns gånger då man tvekar på ett förhållande men då gör man ett val och man väljar alltid rätt hur man än gör, kom ihåg att jag alltid stöttar dig, även om det inte alltid märk så tror jag och är på din sida, för det är vad man gör i ett förhållande. Älskar dig över allt annat, älskar dig dag och natt, vecka, måna och år, du är mitt underbara allt och tack för allt vi har "   

Tack

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards